Szczerze mówiąc nie bardzo chciałem się dać przekonać na to ocieplanie. Myślałem sobie po, co ta cała dłubanina, kolejne wydatki i jakiś kruszący się styropian po podwórku. Tak samo elewacje, była jeszcze w dobrym stanie i miała dobry kolor, po co miałem to zmieniać.

Tymczasem decyzja musiała zostać podjęta do początku jesieni, bo potem kiedy przyjdą mrozy, nie będzie już możliwości wykonywania prac w tym roku i konieczne będzie czekanie do wiosny. Szczerze mówiąc, nie byłem przekonany wcale do tego pomysłu. Sytuacja uległa zmianie, kiedy przyszedł pierwszy przymrozek. W domu zrobiło się strasznie zimno, aż do tego stopnia, że nie chciało mi się rano wychodzić z domu do pracy, ale musiałem.

Po drodze wstąpiłem jednak do mojej siostry, która już jakiś czas temu zdecydowała się na ocieplenie swojego domu. U niej było cieplutko i tak przytulnie, że zapytałem jej czym pali w piecu, a także o to, czy zużywa więcej opału. Kiedy dowiedziałem, się że to nowa jakość ciepła, spowodowana ocieplaną elewacją, zgodziłem się, aby i mój dom został tak ocieplony.

Firmy budowlane z polecenia

firmy budowlane trójmiasto z polecenia elewacje i docieplenia budynków.jpg

W taki sposób udało się nawiązać współpracę z firmą budowlaną, która wykonała takie usługi dla mojej siostry. Takie firmy z polecenia są najlepsze, ponieważ już wcześniejsi klienci przekonali się o ich wyjątkowych usługach.

Również i my mieliśmy możliwość na własne oczy zobaczyć ich pewne realizacje, czyli ocieplenia i elewacje. Nabraliśmy więc jeszcze większego przekonania do ich usług budowlanych, które są coraz bardziej rozbudowane. Wynika to z ich większego doświadczenia i nowych kwalifikacji, które zdobywają w przeciągu kolejnych dekad.

Wyjątkowe wrażenie robi również na nasz ich portfolio, które przedstawia aktualna grafika na ich stronie. Zachęcają swoich potencjalnych klientów, aby zwrócili uwagę na różnorodne prace budowlane, których wynikami mogą się szczerze pochwalić i to czynią. Możliwe, że interesuje nas taka sama elewacja, jak widoczna na zdjęciu bądź taka sama budowa domu, budynku, remont.

Jeśli się przekonaliśmy, bierzemy telefon do ręki, dzwonimy, a następnie ustalamy wszelkie szczegóły współpracy. Do tego zachęca nas firma budowlana Spec Bud, do której dodzwonimy się na numer 662 131 408.

