„Wiedziałem, że praca na budowie nie należy do najlżejszych, mimo to zdecydowałem się kształcić w tym kierunku. Każdego dnia chodziłem do pracy z podniesioną głową, pomagałem na początku murarzowi, który uczył mnie rozcierać zaprawę, tak jak należy.

Często pracowaliśmy po kilka godzin, potem kilkanaście minut przerwy i dalej, aby skończyć robotę, jak najszybciej. Pewnego razu pojechaliśmy na nowe zlecenie, tym razem chodziło o ocieplanie. Było to dla mnie coś nowego, chociaż wiedziałem, że będzie kładziona nowa elewacja. Ozdobny tynk ściekał mi z narzędzi, tymczasem nie mogłem pozwolić sobie na straty, tak drogiego materiału. Po za tym jak by to wyglądało, ja dobrze już zaaklimatyzowany pracownik budowy, który nie potrafi murować.

Mój majster przypomniał mi, jak to było kiedy uczył mnie kładzenia tynków. Bo, to się robi tak samo, tyle że na zewnątrz, a nie na mur, tylko na styropian. Odebrałem kilka instrukcji przez telefon i po kilku próbach zrozumiałem, o co chodzi. Sam dokończyłem ocieplanie tego budynku. Udało mi się zarobić premię, a tak ciężko się zapowiadało na początku.”

Firma budowlana szkoli nowych

firma budowlana spec bud szkoli pracownikówTo opowiadanie jednego z pracowników firmy budowlanej, który wysila się w niej od pewnego czasu. Dzięki temu uczy się od bardziej doświadczonych, nawet od samego właściciela. Na przestrzeni kolejnych realizacji zdobywa nowe umiejętności, które od razu wykorzystuje i dzięki temu staje się coraz większym fachowcem. Tak charakteryzują się pewne Firmy budowlane Trójmiasto, do których zalicza się firma Spec Bud A. Teclaw.

W niej pojawia się kilku pracowników, którzy na samym początku posiadali ograniczone możliwości. Natomiast 10 lat praktyki w zawodzie sprawił, że każdy z nich rozwinął swoje skrzydła. W pełni wykorzystali wiedzę budowlaną, którą wcześniej zdobywali w szkołach i na uczelniach. To pozwala im jeszcze bardziej wysilać się na rzecz nowych klientów prywatnych i firmowych. Dodatkowo firma Spec Bud stawia sobie coraz nowe wyzwania. Chętnie przyjmuje zlecenia na usługi budowlane od instytucji państwowych i publicznych. Wielokrotnie wykonała już ocieplenia bloków, elewacje szkół, domków jednorodzinnych i wielu innych budynków.

